• A megjelenített árak nem tartalmazzák az ÁFA-t. |
  • Magánszemélyeket nem szolgálunk ki! |
  • Aktuális telephely:
A megjelenített árak nem tartalmazzák az ÁFA-t.

Visszáru adatlap

A visszáru igényét kizárólag csak a „Reklamációs és visszáru adatlap” kitöltésével lehet kérelmezni. Az olyan visszárura szánt készleteket, amelyek nem a Barát Papír Kft. hibájából kerülnének visszáruzásra, azaz a megrendelőnél beragadt többlet készletek, esetlegesen feleslegessé vált megrendelések, stb. maximum 3 hónapnál nem régebbi vásárlás esetén 10%-os értéklevonással kerülhetnek visszavételre. Visszáru engedélyezése esetén csak az áru ellenértékének levásárlására, vagy érték azonos cseréjére van lehetőség. Visszárut kizárólag bontatlan, sértetlen, gyűjtő egységcsomagban és újraértékesíthető állapotban fogadunk el! A vevői reklamációk jogosságát és a visszáruk engedélyezhetőségét a nagyker vezető és a kereskedelmi vezető bírálja el a megrendelő által kitöltött adatlap beérkezésétől számított 3 munkanapon belül. A visszárukat, illetve a reklamációkat mindig a következő szállítás alkalmával rendezzük.  A hiányosan, olvashatatlanul kitöltött formanyomtatványokat nem áll módunkban elfogadni. 


Amennyiben egyedileg rendelt, vagy szezonális cikket, cikkeket vásárolt meg, visszáruzására nincs lehetőség. A nem megfelelően kitöltött és a Szolgáltató által meghatározott engedélyező aláírásával ellátott formanyomtatvány hiányában nem áll módunkban az árut visszaszállítani, illetve a visszáruként a Barát Papír Kft. telephelyére közvetlenül visszaszállított árukat a nem áll módunkban átvenni. A fent leírtak értelmében  telefonon leadott megrendelések esetén reklamációt nem áll módunkban elfogadni, minden Partnerünknek javasoljuk, hogy megrendeléseit írásban adja le ügyfélszolgálatunk munkatársai részére, faxon, e-mailben a vevoszolgalat@barat.hu e-mail címen, vagy webáruházunkon keresztül. Vásárlóinknak a reklamációs és visszáru igényeiket a mellékelt visszáru adatlapon el kell juttatniuk a  kapcsolattartójuknak, vagy az adott telephely vevőszolgálatának, ahol az igényt rögzítik a rendszerünkben. Csak a rendszerünkben történt engedélyezés után van lehetőség egy általunk kiállított nyomtatvány kíséretében a megjelölt termékek visszáruzására, az engedélyezett feltételekkel. Visszáru nyomtatvány nélkül érkezett árut nem áll módunkban visszavenni! 


Reklamációs és visszáru adatlapot a képre klikkelve töltheti le:

2018.01.04.