Magánszemélyeket

nem szolgálunk ki!

GY.I.K.

 

 

Gyakran Ismétlődő Kérdések



 1.   Hogyan tudok regisztrálni és milyen adatok szükségesek hozzá?

Regisztrációját a „Regisztráció” menüpontra klikkelve tudja megkezdeni. Ahhoz, hogy a regisztrációja sikeres legyen a következő adatokra van szüksége:
- teljes neve
- e-mail címe
- telefonszáma
- alapértelmezett telephely (itt azt a telephelyet kell kiválasztani, melyikhez Ön a legközelebb van)
- cég neve
- adószám
- teljes cím (utca, házszám, irányítószám, település, ország)
- jelszó

 

 2.   Mennyi idő múlva él a regisztrációm?

 Érvényes regisztráció esetén nyitvatartási időben 1-2 órán belül, hétvége és ünnepnapokon történt regisztrációkór  a következő munkanap reggel 9 órától.


3.   Hogyan tudok belépni?

A regisztrációjában megadott e-mail és jelszó megadása után entert üt, vagy a bejelentkezés opcióra klikkel.


4.   Milyen menüpontokat tartalmaz a „Saját menüpont”?

Aktív rendelések: Az összes aktív megrendelés, nem csak a webes.

Összes számla: Az  összes számla dátumszűrési lehetőséggel, nem csak a webes rendelések.

Fizetetlen számlák: Az összes fizetetlen számla, nem csak a webes rendelések.

Lejárt számlák: Az összes lejárt számla, nem csak a webes rendelések.

Adataim módosítása: Regisztrációhoz tartozó adatok.

Címek kezelése: A partnerhez kapcsolt címek karbantartása. 

Élő regisztrációk: Itt megtudhatja, hogy az Ön által regisztrált céghez hány aktív regisztráció tartozik.

Kredit adatok: A partnerhez kapcsolódó kreditadatok megjelenítés, úgymint:

- kredit
- szabad kredit
- tartozás
- lejárt tartozás
- szállítók

Forgalmi adatok: Az összes forgalom mutatása diagram formában, úgymint:

 - fizetési fegyelem 

 - forgalom alakulása

 - termékcsoportonkénti forgalom alakulása

Kiszállított csomagok: A megrendelt áru GLS futárral történő kiszállításának „nyomon követése”.

 

 5.   Hogyan tudok cikket keresni?

 A kereső cikkszámra és megnevezésre keres. Nem fontos az egész cikkszámot, vagy megnevezést beírni a kereső töredékre is keres. A kereső a szó, vagy a cikkszám beírása közben javaslatokat ad a saját szótárából . A szavakat, vagy a cikkszámokat  a keresési találatok alapján súlyozza, mégpedig úgy, hogy minél több találat van egy szóra, vagy cikkszámra, annál előrébb helyezi a javaslatok közt. A szótárba a még nem szereplő, de találatot kapott szavakat, cikkszámokat felveszi. A kereső nem csak a megnevezésben keres, ezért előfordulhat, hogy kilistázódnak olyan cikkek melyeknek leírásában szerepelt az általunk keresendő szöveg, vagy szám. Ha nem tudjuk pontosan a cikk nevét akkor a keresést kezdjük egy "%" jellel, majd a szavak között is használjunk % jelet.


6.   Mit jelent a zárójelben lévő szám a kosár mellett?

 A zárójelben lévő szám megmutatja, hogy annyit, vagy annak a számnak a többszörösét lehet rendelni az aktuális cikkből.


7.   Milyen szállítási lehetőségek vannak?

 - Barát Papír túrajárat. Előre megadott túraterv szerinti kiszállítás.

 - Futárszolgálat


8.   Mennyi időbe telik a megrendelt áru kiszállítása?

 A kiszállítás időtartama függ a szállítási módtól.

- ha a kiszállítás futárszolgálattal történik, és a megrendelés reggel 11 óra előtt beérkezik hozzánk, akkor másnap teljesítjük megrendelését. Délelőtt 11 óra utáni rendeléseket 48 órán belül tudjuk teljesíteni.

- ha a kiszállítás a „Barát Papír Túrajárat”-tal történik, a kiszállított árut a „túratervben” meghatározott napon tudjuk kiszállítani.

 

9.   Mi a minimum vásárlási összeg?

 Áruházunkban nettó 10 000Ft a minimum vásárlási összeg.


10. Mivel tudom kifizetni a kiszállított árut ha készpénzes vásárló vagyok?

A megrendelt áruját megérkezéskor csak kézpénzzel tudja átvenni.


11. Van-e ingyenes kiszállítás?

Igen van. A következő feltételeknek kell teljesülniük:
- ha rendelése eléri a nettó 10.001Ft-ot és a kiszállítási mód „Barát Papír túrajárat”, akkor a kiszállítás díjtalan.
- ha rendelése eléri a nettó 20.001Ft-ot és a kiszállítási mód „Futárszolgálat”, akkor a kiszállítás díjtalan. Az utánvét költséget (nettó 700Ft) kell kifizetni, ha kézpénzzel egyenlíti ki számláját.

 

Minden vásárláskor logisztikai díjat számolunk fel. Erről bővebben itt tájékozódhat.


12. Mik a teendők az áru átvételekor?

Termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően mennyiségi és csomagolási hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben Ön bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Csak ebben az esetben az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.


13. Mi a teendő, ha az árut szeretnék visszaküldeni.?

A visszáru igényét kizárólag csak a „Reklamációs és visszáru adatlap” kitöltésével lehet kérelmezni. Visszárut kizárólag bontatlan, sértetlen, gyűjtő egységcsomagban és újraértékesíthető állapotban fogadunk el!


14. A weben hogyan láthatja saját árait?

Az egyedi árait Ön csak akkor látja webáruházunkban, ha bejelentkezik a regisztrációban megadott e-mail címmel és jelszóval.

A webáruházunkban szereplő termékek árai nettóban értendőek.


15. Hogyan lehet módosítani a rendelésemet?

A már leadott rendelését mindig az Ön aktuális telephelyével kapcsolatba lépve tudja módosítani.


16. Mi van, ha nem talál a weben valamit, de meg akarja rendelni?

Ha a weben nem találja az Ön által keresett terméket, és már van a kosarában áru, és eléri a minimum rendelési összeget, akkor a megjegyzés rovatba be tudja írni, hogy melyek azok a cikkek, amikre még Önnek szüksége van. Telefonon, faxon vagy e-mailben is adhat hozzá a már meglévő rendeléséhez.


17. Mikor kapom meg a rendelés státuszú terméket?

Amennyiben olyan terméket rendel, mely nincs készleten, úgy kollégáink minden esetben tájékoztatni fogják Önt a várható beérkezésről, egyeztetnek Önnel rendelésével kapcsolatban.


18. Hogyan tudom az adataimat módosítani?

Adataim módosításához a bejelentkezést követően a saját menüponton belül adataim módosítása menüpontra klikkelve tudom módosítani.


19. Hogyan tudom a szállítási címemet módosítani?

A címek kezelése menüpontban tudok új címet hozzáadni regisztrációmhoz. Majd a kosárra klikkelve tudom kiválasztani az általam kívánt címet.


20. Miért van, hogy készleten van egy cikk, de mégsem kapom meg?

Webáruházunk készletinformációját folyamatosan frissítjük, de előfordulhat az, hogy az Ön által megrendelt árut már valaki személyesen megvásárolta mialatt ön leadta rendelését.


21. Milyen böngészővel érdemes az oldalunkat megtekinteni és milyen felbontásban?

Oldalunkat legoptimálisabban a „Google Chrome” böngészővel lehet megtekinteni 1024x768-as felbontásban. A böngészőt itt letöltheti.


22. Hogyan tudok dokumentációt letölteni?

Webáruházunkban sok olyan terméket is árulunk melyekhez specifikációs és biztonsági adatlapok tartoznak. A felső menüsorban található „Letöltések” opcióra, ha ráhúzza az egeret, akkor egy legördülő menü jelenik meg. Itt kiválaszthatja, hogy SPECIFIKÁCIÓT, vagy BIZTONSÁGI ADATLAPOT szeretne letölteni. Miután kiválasztotta az Ön által keresett dokumentumot és PDF formátumú akkor csak az ikonra klikkelve megnyitja az adatlapot és a jobb alsó menüpontok közül kiválasztja floppy ikont a mentéshez. Ha Microsoft Office dokumentumot szeretne letölteni, akkor az ikonra klikkelve azonnal letöltheti azt.


23. Van-e környezetbarát termékünk?

Igen van. Az „Ajánljuk” menüpont alatt a „Környezetbarát” menüpontban soroltuk fel az általunk forgalmazott összes Környezetbarát cikket.


24. Mi az új termékek menüpont?

Itt gyűjtjük össze azokat a termékeket, amik áruházunkban még nem voltak és újonnan szerepelnek készletünkön.


25. Milyen akcióink vannak, és meddig tartanak?

Leggyakoribb akciónk a Baráti Kedd-vezmény. Ez az akció típus keddtől keddig tart. Minden kedden új akció indul.