• A megjelenített árak nem tartalmazzák az ÁFA-t. |
  • Magánszemélyeket nem szolgálunk ki!
  • Aktuális telephely:

Áruátvételben és kiszállításban történt óvintézkedések

Felhívjuk kedves partnereink és szállitóink figyelmét, hogy a koronavírus fokozott terjedése kapcsán a jelenlegi ismereteink alapján a Barát Papír Kft. a következő óvitézkedéseket vezeti be:


- Fizikai érintkezés mellőzésére és a minimum 1,5 méteres távolság betartására kérjük fel ügyfeleinket.

- Áruellátásunk telephelyeinken továbbra is zökkenőmentesen történik.

- Telephelyeinken megrendelt árut csak 15:00 óráig lehet átvenni. A szállítóktól is csak 15:00 óráig fogadjuk az árut.

- Kollégáink a Barát Papír Kft. túratervvel megrendelt áru kiszállítása előtt minden reggel telefonon érdeklődnek, hogy tudják-e fogadni a megrendelet árut.

- Ha a megrendelt áru átvételében eltérés, vagy bárminemű akadályoztatás lép fel, kérjük, hogy azt időben jelezze vevőszolgálatos kollégáink felé, vagy a weben történő rendelés leadásakor a megjegyzés rovatba írja le, hogy tudja átvenni az árut.

- A bejáró vevői forgalmunkat telephelyeinken egyelőre nem korlátozzuk. Továbbra is szívesen fogadjuk vásárlóinkat 15:00 óráig (Szegeden 12:00 óráig).

- Megkérjük beszállító partnereinket, hogy telephelyeinkre megérkezve az áruátvételi helyen csengessenek, hogy az áruátvevő kollégáink az épületen kívül vegyék át az árut.

- Azért, hogy cégünk megőrizze fizetőképességét szállítói felé és ez által pontosan tudjunk továbbra is fizetni, valamint megfelelő árukészletet tudjunk biztosítani, így a fizetéssel kapcsolatosan is minimális szigorításokat kellet bevezetnünk. A fizetési késedelemmel rendelkező Partnereink esetén átutalásos számla kiállítása nem lehetséges. A kialakított hitelkeret túllépése sem kivitelezhető.

 Minden változásról azonnal tájékoztatjuk partnereinket. A felmerülő kérdéseikkel kérem forduljon vevőszolgálati kollégáinkhoz!


Megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük.

 Jó egészséget kívánunk!